Wednesday, February 3, 2010

SAIFUL.CAN I FUCK U TODAY...BOLEH LAH 4 Feb 2010 | direka Ketua Polis | Perbicaraan antara DPP Mohd Yusof dengan nyah saiful MAMPOS NUAQ KO KALI N

ambik dari ketua polis.blogspot.com

SAIFUL.CAN I FUCK U TODAY...BOLEH LAH

Perbicaraan antara DPP Mohd Yusof dengan nyah saiful

MAMPOS NUAQ KO KALI NI....PASTIKAN KO SG BULOH LAGI

Saiful meletak jawatan pada bulan Jun, atas alasan "malas dan tidak berdisiplin".
Tetapi hari ini Mohd Saiful berkata sebab sebenarnya ialah "kerana tidak tidak tahan lagi diliwat".
Ketika pemeriksaan utama Mohd Yusof, Mohd Saiful berkata pelawaan Anwar itu dibuat selepas beliau menyerahkan dokumen yang dibawanya dari pejabat kepada Anwar.

note:-
daripada hujah dia atas kes ini boleh digugurkan,satu pembohongan saksi utama yang jelas...tapi apa kan daya mahkamah dunia al-umnoi wal kafiri...apa kan daya juga mahkamah hak depa,polis lagilah tak yah citer lah.

Mohd Yusof: Apa buat dengan dokumen bila masuk?

Mohd Saiful: Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen.

note:-
yang arif saya duduk atas meja supaya cepat anwar stim....untuk pengetahuan yang arif saya pakai bikini masa tu....saya ni memang minat anwar...sebab tu saya tak kenakan tip untuk puaskan nafsu saya...untuk pengetahuan yang arif kerja2 mcm ni part time saya..cari makan yang arif...cari duit lebih yang arif ekonomi down...minyak naik...gula naik...harga barang semua naik...cuma batang saya je yang tak naik yang arif...yang arif tak cayer saya bukak kan?


Mohd Yusof: Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?

Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.

Mohd Yusof: Apa soalan itu?

Mohd Saiful: Can I f--- you today?

Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?


Mohd Saiful: Marah dan takut.

note:-
dia tipu yang arif..eee takut konon...bukan ko biasa berniaga bundle kat jln haji taib...patutnya dpp kena tanya awk dah biasakan lakukan kerja2 blowjob...kahkahkah

Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?

Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.

note:-
kahkahkah...dpp ni pun mangkuk juga dah tahu si dajjal ni penipu penfitnah tanya lah soalan bab2 akhirat...minum arak ke blm...malaikat mana yang cabut nyawa...mesti nyah tu tobatnya


Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?

Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.

note:-
perghhhhh skrip baik ciptaan komposer bijan al-tantuya sharosmah...buat alim alim berok pulak...
pukoq hang keretapi boleh u turn kena balong mat pek...woit dajjal ngaku jelah kata skrip ada kat putrajaya....mamat pelaq ni tak takut mati agaknya...malaikat maut kawan dia kot.


Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?

Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata "what" (apa)?

note:-
aku kalau jd anwar aku kahak je depan tok hakim umno tu...pegang ramai2 dalam mhkamah buka mulut saiful bagi kahak hijau...khaikkkk ptuihhhhhhhhhh

Mohd Yusof: Apa respon kamu?

Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.


note:-
bodoh dpp ni tanya soalan yang sama...kalau dia jawab kantoila bagi jawapan tak sama...mamat ni bukan cerdik pun...tak cayer tanya budak2 best dia kat uniten....bodoh tahap pian bai

Mohd Yusof: Seterusnya?

Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Mohd Saiful berkata beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik.

Beliau berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.


note:-
jeng..jeng..jeng camera please standby take one take two eksyen...kalau marah mana ada feel nak lakukan projek...anwar pun hilang stim...yang kau mangkuk sangat ikut arahan yang bukan2 y?
kau ni pondan sangat ker nak melawan orang tua tu...orang tua tu siap sakit pinggang lagi...perghhh kau ni memang anjing kurap dicucuk hidung lah...tak ikut kata bos takut kehilangan rm 1000...dpp mangkuk tu patut tanya berapa tip anwar bagi...kahkahkah soklan bonus.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?

Mohd Saiful: Ya.

Mohd Yusof: Lepas bilas diri?

Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.


note:-
eeee tak malu telanjang depan orang tua...mmmm dah kantoi yang arif...saiful ni yang goda anwar terbukti telanjang depan anwar...kes ini patut di terajang dan campak depan muka rosmah yang arif...


Mohd Yusof: Kamu bertuala?

Mohd Saiful: Saya bertuala.


note:-
jangan hina mahkamah dpp..sila guna bahasa malaysiakuku...sila rujuk kamus dewan tuala bukan dari bahasa melayu...tuala dari bahasa sepanyol atau belakang negara mongolia...dpp ada faham...si saiful mangkuk kamu faham bahsa saya yang bangang ni...kurang yang arif sebab yang arif ni tak hadsome macam pelepah nyior

Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?

Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.

Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?

Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri.


note:-
ini point dia sebenarnya...yang dari tadi duk konar bearing cam siot je kan...sedikit pertanyaan dari yang arif...masa dia peluk kenapa kamu tak melawan...masa dia peluk adakah kamu stim juga...bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi saiful bodoh...maafkan saya guna bahasa yang kasar...taoi itulah bahasa yang seelok2 nya untuk mung...kamu orang muda boleh jadi pendekar gunung haji taib...anwar orang tua berpenyakit takkan kamu tak melawan sedikit pun...ini kes sudah ragu...ini kes boleh reject...baik kau cakap betul saiful sebelum aku baling hammer ni kat dahi kau..
aku ni pun sokong umno juga tapi tak lah sebodohkau dan sejahil kau...kau ni dah gadai maruah...ini kes ludah kelangit...berapa juta orang pekan upah kau...nak minta biasiswa pun pergi lah jumpa jkk bukan direct pm..lu memang tak de diskriminasi lah...aku jadi hakim pun tak pernah lagi jumpa pm c4 tu...mahkamah mula kecoh sebaik yang arif cakap cam tu...anwar berbisik ke telinga karpal....he karpal ada cam menang ni...yang arif tu umno tak jumud...kuaikuikui....!!!

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup.
Perbicaraan bersambung esok.

note:-
dan esok berkumpul lagi lah pendokong2 keadilan,kaki demo para2 aktivis..perghh lu olang memang berjuang untuk keadilan sangup tinggal kan kerja,buang duit isi minyak,duit tol...perghhhh wa selut...kelibat saiful tidak kelihatan dah masuk 2 hari aku kesana tapi barang liwat belum kelihatan...to saiful lu tunggu lah pembalasan allah...doa orang yang dizalim tiada hijab...lu kena ingat konspirasi tahun 1998....yang terlibat dalam kes anwar berapa orang dah meninggal dunia,berpenyakit misteri...mung saiful tunggu lah....kepala lutut duk dahi mung sat lagi...benda tak mustahil...!!!

No comments:

Post a Comment