Pages

Monday, March 22, 2010

pergh,,, hidup lagi,,,, nasib baik aku belum sahkan semalam,,,,

Yanie Mentor Masih Hidup ?

Yanie Mentor Masih Hidup ?? Biar Betul Apa Yang aku Baca Dari Harian Metro Pagi Tadi. Mula-Mula Aku Pun Tak Tahu Ada Berita Mengenai Arwah Dalam Hmetro Hari ni.. Nasib Baik Ada aWeKszz Bagi Tau Kat Aku Pasal Ni..






Dalam Artikal Hmetro Tu Menyatakan Bahawa Yanie Sekarang Ni Masih Terlantar Di Hospital, Sedangkan DiDalam Post Yang Aku Buat Sebelum Meyatakan Bahawa Yanie Sudah Tiada.. Mungkinkah Aku Yang Membuat Salah...???


Perasaan Ini Membuatkan Aku Tertanya-Tanya, Lalu Aku Pon Membuat Reseach Kat Google, Blog Dan Facebook.. Apa Yang Aku Dapat Tau Dari Kat Mentor , Ning Baizura , mStar Dan Beberapa Facebook User Menyatakan Bahawa Yanie Sudah Tiada.. Jadi Siapa Yang Betul Ni..??? Perkara Macam Ni Jangan Di Buat Main..

DiSini Aku Lampirkan Keratan Harian Metro Hari Ini..

No comments:

Post a Comment