Pages

Saturday, March 27, 2010

sama la ngan saya

IDOLA SAYA DALAM POLITIK ADALAH NIK AZIZ


“Saya cakap terus-terang... Saya dari DAP... tetapi kami dari DAP sudah sepakat berjanji akan berjuang habis-habisan utk menghancurkan BN dan mengangkat Anwar Ibrahim sebagai PM Malaysia akan datang....!! dalam politik, idola saya nombor satu bukan ayahanda saya, bukan pemimpin DAP.... idola saya ialah Menteri Besar Kelantan, tok guru Nik Aziz...!!! Itu hari Umno ada buat lapuran polis pasal tok guru... ada ura-ura mahu tahan tok guru, mahu dakwa tok guru... heey Umno BN....! kalau you mahu kacau Nik Aziz, saya berani cakap... saya letak saya punya diri depan tok guru laaah...!!! kalau you berani usik tok guru Nik Aziz, ini saya ni... saya janji akan pertahankan tok guru dgn tubuh saya..!!!!! (sambil tangan menepuk dada).....http://wfauzdin.blogspot.com/2010/03/kisah-menarik-dalam-satu-ceramah-pr.html



Kode Iklan anda yang ingin ada di sebelah kiri disini




Kode Iklan anda yang ingin ada di sebelah kanan disini



Artikel ini ditulis oleh pemilik dari BRIGED MP SEGAMBUT. Artikel ini boleh dipublikasikan ulang di blog manapun selama mencantumkan nama penulis dan link sumber artikel dan hanya digunakan untuk keperluan non-komersil. Serta tidak merubah separuh atau seluruh bagian dari isi.

No comments:

Post a Comment