Pages

Friday, April 16, 2010

che det kata kalah la,,,,

Mahathir baru hendak bersuara ,beliau tak mahu pergi Hulu Selangor.Jadi ini satu kemenangan moral PR di Hulu Selangor.

Dengan Muhamad Taib dan Palanivel pun lebih senang duduk rumah sama anak pinak.Pakatan sudah menang moral kali kedua.

Palanivel dan Mat Taib, TPM Muhyiddin pun tak pandang.Jadi kedua-dua pimpinan yang banyak jasa itu pun didakwa tak kisah,dah banyak dapat habuan atau harta.Bekas MB dan bekas Timbalan Menteri MIC itu ,harta pun tak habis dimakan.Setakat anak beranak,suku sakat bolehlah .

Mahathir berkata beliau tidak mempunyai kepentingan bagi membabitkan dirinya dalam pilihan raya itu yang bakal melihat pertandingan Datuk Zaid Ibrahim yang sering-kali dikritiknya berdepan dengan P Kamalanathan yang mewakili Barisan Nasional seperti dipetik dalam akhbar.

"Saya tidak akan berkempen. Jika ada yang ingin menggunakan nama saya untuk berkempen, itu masalah mereka...Saya tak peduli,” katanya kepada wartawan selepas menyampaikan ucaptama ulang tahun ke-44 konvensyen Mara di Kuala Lumpur.

Sewaktu kempen PRK Bukit Gantang,yang dengar celoteh dan maki hamun Dr Mahathir bukan rakyat atau pengundi Bukit Gantang,tetapi polis dan kaum wanita ,putri dan orang UMNO negeri lain. Bagi kita pengundi Bukit Gantang ,Mahathir tetap banyak kurangnya.Orang UMNO Hulu Selangor pun getik dengan beliau!

No comments:

Post a Comment