Pages

Thursday, April 1, 2010

semua seriau kat apek ni,,

Lim Guan Eng Mimpi Ngeri Buat UMNO

Pemikiran pimpinan UMNO Pulau Pinang telah dipenjarakan oleh media massa arus perdana dan ideologi sempit Melayu.Lim Guan Eng ingin membebaskan masyarakat Melayu supaya lebih merdeka dan Lim Guan Eng juga sedar jika PR tidak membantu rakyat,PR boleh dihukum pada PRU 13.

Saudara Lim Guan Eng satu watak yang digeruni UMNO.Banyak betul program beliau untuk rakyat.

Begitu dengki- khinat UMNO yang memperlekehkan usaha Saudara Lim Guan Eng untuk sekadar memberi RM100.00 untuk warga emas.Mereka mampu mengira berapa sen sehari yang warga emas dapat.Umno melalui tukang karutnya tetap pergi ke kampung orang Melayu menyatakan itu rasuah dan menghina orang Melayu Pulau Pinang.

Malangnya mereka tidak melaporkan kepada SPRM,sekadar riuh sekampung untuk menidakkan program kerajaan PR Pulau Pinang.

Begitu juga apabila Lim Guan Eng membantu Sekolah Agama Rakyat ,itu dianggap tugas kerajaan.Mereka menutup isu jumlah besar yang diberi Kerajaan PR Pulau Pinang.

Begitu juga isu golongan peniaga Melayu yang dipinggirkan oleh UMNO selama ini dipeti sejukkan tetapi apabila gerai haram cuba diatasi oleh kerajaan tempatan ,Sdr Lim Guan Eng dituduh anti-Melayu.

Padahal Lim Guan Eng anti- BN dan anti-UmNo. -Love Perak-

ambik dari muslimeen united...

3 comments:

  1. salam...
    jenih UMNO mangkaq ni depa mana ada maruah....tengok muka pun kenai....jahat dan busuk perut...

    ReplyDelete
  2. haha susah laa kan orang nak buat baik pun depa dok bangkang.. ni payah ni.. pakat jadi jemuan habis.. haih.. apapun semoga kerajaan PR pulau pinang terus kukuh dan memerintah penang dalam PRU-13 nnt..

    ReplyDelete
  3. tau tak pa,,, la ni,, kecurangan UMNGGOK,, tercarik sikit demi sedikit,, he he he

    ReplyDelete