Pages

Sunday, May 30, 2010

PKR Hampir “Karam” ATAU Fairuz Yang Sudah “Tenggelam”

copy from tranungkite
Posted on Sunday, May 30 @ 17:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori
Oleh: ulitmayang

"Sepatutnya beliau tutup mulut saja. Sebenarnya sudah tidak ada keperluan untuk dia berkata apa apa mengenai PKR ,samada perkara buruk mahupun baik..Beliau sudah tidak mempunyai apaapa kepentingan dalam parti PKR. Kecuali beliau sudah ada perjanjian dengan Najib , sebagai balasan di atas imbuhan sebanyak RM2juta seperti yang dikatakan Anwar

Sesungguhnya dengan duit sebanyak itu dan senarai projek yang memanjang yang diberikan Najib , barangkali 7 keturuanannya tidak habis makan , kalau kena cara beliau menguruskan duit.

Jadi , kesimpulannya ada baik nya beliau mendiamkan diri saja kini. Daripada bising , orang akan membuat tuduhan dan andaian negatif yang pelbagai.

Tak usah lah beliau mengambil berat lagi soal PKR. Samada dia hendak karam , atau tenggelam atau terbakar sekali pun , itu bukan urusannya lagi.

Kata beliau krisis dalaman Parti Keadilan Rakyat(PKR) kini kian meruncing dan parti itu hanya menunggu masa untuk “karam”.

"Jika dulu Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat tohmahan bahawa ”kapal Umno” akan menerima nasib seperti ”Titanic” tapi hakikatnya kini, itulah nasib yang akan dialami PKR tidak lama lagi,” .

Mohammad Fairus berkata, Anwar kini berada dalam keadaan terdesak kerana semakin ramai anggota Melayu yang lari keluar PKR kerana bosan dengan tindak-tanduk dan janji palsu pemimpinnya.

Jelasnya, kini Penasihat PKR itu menaburkan pula janji menggunung untuk memberi kedudukan sebagai Timbalan Perdana Menteri kedua kepada orang Cina setelah PAS ditawarkan untuk jawatan timbalan pertama jika beliau menjadi Perdana Menteri. KLIK DI SINI

Hari ini , bukan PKR yang hamper ‘karam’ seperti yang dikatakan sdr mohd fairuz.

B
eliau barangkali tidak berapa cerdik menilai prestasi semasa PR , yang terdiri dari PKR , PAS & DAP. PKR walaupun tewas di PRK P 094 Hulu Selangor , tetapi undi orang – orang Cina meningkat , malah bilangan undi yang diperolehi oleh Zaid Ibrahim tidak pun berkurangan.

Manakala di PRK P212 Sibu pula , DAP menang bergaya dengan hampir 80 pengundi Cina bersama PR , selain pertambahan pengundi Melayu Melanau dan Iban.

Adakah bodoh benar sdr mohd fairuz menilai minat dan sentimen rakyat kini. Sebenarnya realiti nya agaknya beliau yang kini sudah ‘tenggelam’.

Tenggelam bersama – sama duit haram hasil melacurkan diri. Duit bayaran hasil lendir dan peluh pelacur dan kerja – kerja melacur.

No comments:

Post a Comment