Monday, September 6, 2010

lain kali masuk la UMNO,, tak haram dah,,,




Lagi nak minta Harussani buat fatwa ... macamana dengan kes ini?





Rosmah baru khatam Quran? ... tak kisah lah aku bila dia nak khatam itu hak dia ... atau khatam hanya untuk dapatkan publisiti atau simpati, promotkan diri, menunjuk-nunjuk dan macam-macam lagi dia ni sekoq boleh buat apa saja dalam negera yang dinamakan Malaysia ni, sebab dia ingat Malaysia ni laki dia punya ... Lantak korang lah ...
Tapi yang aku nak tunjuk pada korang semua ... minah sekoq ni memang tak boleh diajar dah ... lagi pun macam kata seseorang dalam komen pada artikel aku terdahulu "najib takut nak ajar dia ni ..." hahaha ... aku rasa pun macam tu. Kalau najib sendiri pun takut, macamana pula Harusani, yang kuat sangat melalak kalau terkena kepada pembangkang ... tapi diam membisu dengan apa-apa tindakan pihak umNOapco ... itu lah sebahagian Mufti di Malaysia yang aku labelkan sebagai Mufti cari makan ... bukan Mufti untuk mejaga hukum hakam Islam ...

Di hadapan Al Quran bini montel najib ni masih juga tidak menutup auratnya, masih menampakkan jambul nya , sama seperti Hannah Yeoh AP Subang Jaya diatas ...
Susah sangat ke nak menutup aurat ni ??????????????????

1 comment:

  1. mungkin die rase jambul punkok itik tu lae mulia dari kitab yang dibaca?

    ReplyDelete