Pages

Wednesday, November 17, 2010

2011 PELAJAR TAHUN 1 AKAN DIAJAR MENGGUNKAN KONDOM-malaysiakini

Pendidikan Seks:Tahniah UMNO, Pelajar Akan Diajar Akan Diajar Tentang Kegunaan KONDOM Seawal Tahun Satu……





foto ini agak sensitif tapi jangan terkejut sekiranya perkara sebegini terjadi di Malaysia.........

UBN seolah-olah merestui seks bebas dikalangan pelajar sekolah, pendidikan seks akan diajar di semua sekolah di Malaysia mulai tahun depan (2011) bermula dari pelajar sekolah rendah Tahun 1 lagi.

Kita sedia maklum di negara barat salah satu objektif pendidikan seks ialah untuk mengelakkan kehamilan di kalangan remaja bawah umur, bukan untuk mengelakkan diri daripada berZINA.

Kesimpulannya UBN memang tidak langsung mahu mengambil pendekatan untuk mengharamkan ZINA seperti yang telah disarankan oleh Agama Islam walhal mereka mengatakan bahawasanya Malaysia ini adalah sebuah Negara Islam…..Tidak cukupkah bukti ini untuk menyatakan bahawa UMNO sememangnya tidak mahu menjalankan Syariat Islam dari segi apa pun……..

1 comment:

  1. UMNO kan guna idea Yahudi Laknatullah (APCO). UMNO memang BODOH atau JAHIL, pasai tu zaman pemerintahan UMNO lbh teruk dari zaman jahilliyah, sekurang2nya Arab Jahiliyah tanam bayi pompuan hidup2, TAPI zaman kerajaan UMNO depa tak kira bayi lelaki @ pompuan, buang dlm tong sampah atau dlm parit atau flush dlm jamban... Takpa kita sama2 berjuang hapus parti ASSABIYAH lagi JAHILLIYAH ni...

    ReplyDelete