Tuesday, March 30, 2010

insaf sementara,,, dunia zaman sekarang,,,,

Sejuk hati tengok semua artis dah bertaubat,,, memang sempoi arr,, aku terus jadi tertarik kat umie aida ni,,, untungla bakal suami dia,,,,,


Aik,, apa cerita plak ni,, aku tarik balik kata laki dia untung,,, pi mekah sambut secara islam,,,
balik malaysia,,, ikut style london,,,,, nanti pi kubuq bawak dua2 style tu,,,
teruih hilang selera kau nak support dia,, kadang2 mcm permainkan agama pun ada gak aku rasa,,,

pikiaq sendiri la,, aku bukan bleh tengok pun hg kat dalam kuboq tu,,, hg teriak la sorang2,,
mungkin juga hg bleh seronok,, hg seronok la sorang2,,,,

No comments:

Post a Comment