Monday, March 1, 2010

SAH!!! Kesian pada cikgu di Johor!

Dulu aku pernah gak terbaca yang elaun guru kafa Johor tinggal sepuloh hengget je.. aku pun macam terkejut.. tapi aku tak nak ulas pape sebab cam takde bukti cuma lebih kepada cakap-cakap.. ialah gila ape dapat sepuloh hegget nak makan ape? makan meggi pun belum tentu lepas.. Tang gaji basic aku tak tau la... tapi biasa gaji basic dah cukup untuk benda-benda lain... kesian dow kalau sepuloh hengget...

Tetiba semalam aku terjumpa surat nih kat blog angkasanuri mengesahkan pasal elaun cikgu tu.. memang kesian dow.. tapi awat Bersamamu tak gi jengok.. ataupun kurang-kurang aduan rakyat turun untuk mengesahkan... Tu lah korang orang Johor.. Dulu undi Umno sekarang ape Umno buek kat Orang Melayu dan Islam? Umno jawab lah...! Mohyideen ape jadik bekas negeri ko nih...?

Nih surat yang aku maksudkan... kesian dow...!

No comments:

Post a Comment